fredag 11 mars 2011

Jag har ju alltid sagt att jag är ett problem barn.

Har nu för sista gången varit hos en logoped och där fick jag reda på att jag har dyslexi. Vet inte riktigt vad det innebär. Bryr mig inte så mycket förutom att alla jävla lärare fan ska få för att dom tycker att jag är dum i huvet, men nu vet jag fan vad det är för fel på mig. Men hon sa även att vi skall gå vidare med det här och se om jag har koncentrationssvårigheter det är ett långt ord. Så jag kanske har ännu mer problem. Jag har alltid sagt att jag bara vill veta vad det är för fel på mig så att jag vet. Men dyslexi va ju bara jobbigt. Det är liksom en sån där töntig grej som jag alltid kommer att ha och lärare kommer särbehandla mig. Töntigt. Känner mig lite arg. 
Vet inte varför jag berättar det här, men känner att det ändå känns bra att liksom skriva upp det.
Min dyslexi innebär att jag inte kan ta in för mycket information blir det längre konversationer så stänger jag bara av och sedan inte fattar vad som har pratats om, att jag har ganska mycket stavfel och det är typ en störning när jag skall ta in information. Jävla cp barn är jag.
Sedan så skall jag vara med Karin. Så hoppas att det blir väldigt bra. 
Hejdå på ointressant inlägg för dig, men skönt inlägg för mig.
Nu skall jag se på BigBrother

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar