lördag 12 mars 2011

Party i mitt rum med mig själv!!



Idag fyller min lillaste lillebror 5 år!! Han är så stor, lillebeeebis! Skall på kalas till honom sedan, och har imorse vart på kalas hos kusinerna Pontus som fyller 18 år imorgon och Robin som fyllde 20 får ett tag sedan! 
Alla blir så stora, jag med? eller? 
Har oxå bestämt att jag ska på Gais match med min kära moster Hanna i april oxå, deras första hemma match för i år! TOPPEN! Skulle vart med Petra idag, men det blir sånt rännande fram och till baks på kalas idag så vi skall leka imorgon istället. så senare ikväll så skall jag till Karin och ha mys med henne och Kevin och Andreas, kommer bli toppen! Har inte mer att säga förutom att detta är en totally grejt daay! 

Några låtar som du kan dansa till

Hejdå och jag har grönt nagellack!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar