tisdag 11 januari 2011

HOst

Sitter i min säng, och har lärt mig spela lite piano i dag, och det är inte lätt måste jag påstå alltså!
Jag har 3 veckor på mig att lära mig Anna Ternheim – Shoreline - Radio Version och jag har aldrig i hela mitt liv spelat piano innan, men som tur är så kan Alice hjälpa mig!
Men annars så är jag trött och hostar och det är jobbigt och kliar i min hals??

AJAAAAAAAAAA!

Idag så skall jag skriva om ..¨den här veckan¨ och en så länge är det ju bara tisdag så det är inte alls mycket att komma ihåg, toppen! Men igår va ju första dagen i skolan efter att haft lov, och det sög ju, dagen gick sakta och sedan så tränade jag. idag har jag vart i skolan och sedan vart med alice och spelat piano. Det är typ allt jag gjort en så länge på denna veckan ;)

Puss & kram & allt det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar