onsdag 12 januari 2011

¨Mina vänner¨ och min dag

Dag 14


Mina vänner. Jag älskar mina vänner. Eller dom flesta iaf! Om jag skall skriva om alla mina vänner så går det nog inte! Men jag ska göra det enkelt och så!


Mina bästa vänner har jag ju redan skrivit om en gång så det är ju bara att leta upp det inlägget om man inte vet vilka det är.


Men sedan alla andra fina människor som är mina vänner, dom som är underbara, och får en att skratta, sådana som man har kul med, och vet att dom finns där! Det är vänner! Och jag är glad att jag har sådana! 
Vänner är det viktigaste i livet!
Och här är bara ett litet utbud av vilka som är mina vänner, dom som jag umgås med 5 dagar i veckan och oftast på helgen oxå mina klasskompisar. Jag tar dom som ett bra exempel på mina vänner! För dom betyder mycket <3

Ochhhhhhhhhhh
Idag har jag vart på OB och det var trevligt!
Sedan softat med två nötter.
Och sedan pratat med en halv sjuk pojkvän. <3

Men puss och kram på vänner och Pojkvän<3



MINMUPPKLASSPÅETTFULTFOTO,JAGÄRFULAST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar