måndag 10 januari 2011

Dagar, varför inte nätter?

Jag höll ju på att göra sådan där finurlig liten grejsimojs, liksom att man skriver om en sak varje dag!
Och vippsslutade jag! Men nu ska jag fortsätta där jag var!
Och jag vet att jag kommer ångra mig om några dagar igen!!! Men jag skall allt försöka
 och här är dom dagarna jag har kvar!


Dag 12 – I min handväska



Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Mina vänner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min dag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film 

Ganska många kvar! men vi kör på det!

dagens Dag och nummer är ¨12 i man handväska¨ och i min väska finns allt möjligt från småsten till mascara, jag har det mesta i den tillexempel Paraply, smink, papper, pennor, skolböcker, strumpor, tandborste, hörlurar, borste, kvitton, sugrör och plånbok! jag tror det var det mesta, det viktigaste liksom? Fast det är sådant som inte är viktigt men endå! Det måste ju ligga i någons väska, och allt hamnade i min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar