måndag 10 januari 2011

Hej och hååååååååå!

Har tränat idag med Stefffffiiiee, underbart! det är sååå najs! 
Och på Fredag så ska vi på suuuummmbaaaaaa! Tummen uppp för det!
HOHOH :D


Sedan såå åkte jag Bussen hem med AMII den tjejen som har lockigt hår och gillar rött ni vet!
Vi fixade lite med hennes grejor och nu har hon åkt hemmmmmm!


Nu sitter Jaaaag här och typ bajsar i min säng, så omogen som jag är! och lyssnar på en toppen låt!
Håkan Hellström – En Midsommarnattsdröm


Alltså som man kanske kan förstå så lyssnar jag mest på Håkan dåå, och idag har jag gjort klart mitt arbete om honnom på engelsakn ;)
 hohohhihoihoh


Pussssss och kram och allt det där!
Ps jag känner mig glad just nu! ^^

 
En halv moongo bild som är oredigerad och ah typ skev, på själva bilden för mobilen muppa ju precis som DU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar