söndag 12 december 2010

Helgen typ

Jag får göra ett till inlägg och skriva om vad som hänt lite för jag har inte skrivigt sen den 9onde och nu är det nummer 12 dagen före lucia!
Men siste jag skrev var i torsdags och nu är det söndag och så, men iaf i fredags var jag i skolan och allt var som vanligt förutom att jag typ kunde koncentrera mig jätte bra och det kändes toppen! och jag har fått g i matte och kommer att få g i fysik! och just nu kom jag på att jag dock måste plugga till fysiken som jag skall göra imorn! men iaf i fredags kväll var jag med Ami vi var hemma hos Oliver med några och det var chill mysigt lixom :) sedan så åkte jag och Ami på en liten tur hahah inget att skryta och berätta om! Men iaf sedan så sov jag hos Ami, och vaknade hos henne oxå då ;) Och på lördagen så var Jag och Ami med Majda och det var myyys vi såg på Sex and the city och åt massa goda grejer haha! Men Alice skulle oxå vart med, men hon var lite små sjuk och hennes mamma ville att ho skulle vara hemma tyvärr :( men vi får göra om det med henne en annan gång :). Och idag är det söndag och nu ligger jag i min säng här vid datorn och gör inte alls mycket fick lite panik förut för jag inte visste vart mitt lucialinne var men jag hittade det som tur är! Och imorn när det är lucia så skall jag sjunga solo med Karin och Camilla vi skall sjunga ¨Himlen i min famn¨ av Carola! och nu har ju jag vart sjuk och jag har en ganska så go hosta men jag hoppas och ber för att det skall gå bra imorn endå!!!!!!!!!! Hoppas och håll tummarna!
Men nu har jag inget mer att skriva ssssssssssåååååå
PussOchKram och allt där till ;)

1 kommentar:

  1. aa jag vet att jag knappt känner dig och att det här är första gången jag ens läser din blogg & lite sådär men jag tänkte bara säga att det nog kommer gå bra i morgon för du sjunger väldigt fint! :)

    SvaraRadera