söndag 12 december 2010

Eftersom jag har tråkigt..

Eftersom jag har tråkigt och endå inte hade skrivigt på några dagar så gör jag ett inlägg men dom två dagarna som jag glömde och då är det ¨Mina föräldrar¨och ¨vad jag ätit idag¨


Mina föräldrar
Men iaf, mina föräldrar är skilda och min mamma heter Maria och min pappa Anders. jag bor hos min mamma, och åker till pappa typ när jag känner för det eller om det händer något särskilt. Min mamma bor i Rönnäng och min pappa i Kållekärr två ganska så ruttna ställen som inte ligger så långt ifrån varandra! Dom skildes när jag var typ 2 år och jag minns bara små saker av det och det är konstigt att jag ens min det, men det sägs att man kan minnas hemska saker som man vart med om enda sen man är liten? Och så är det antagligen? Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva mer om dom, det mesta med mina föräldrar är ganska privat och det känner jag inte för att skriva här!

Vad jag ätit idag
Idag vaknade jag typ halv ett och då blev jag väckt utav Moa som kom upp och sa att det var MAT och jag hade inte ens ätit frukost! men då åt jag Spagetti och köttfärssås och sedan typ för ett tag sedan så åt jag Thaimat ris och kyckling med jordnöts sås!!! TOPPEN! Men igentligen så bryr man sig inte vad någon äter men aja nu vet ni haha ;)

Lite bilder på mig och Amir och Båtsman sen i går innan vi drog till Majdis
         Amir med ¨guran¨som hon säger
         jag oh båtsman är ett fint par


                         sweet duuudees


         EH ja dette är sexigt!!!!!!!!! så jag bjuder på den
   sött smile fast nä, bjuder på den med ;)
Ja och för er som inte fatta så är båtsman katten och mäniskan amir och den glasögon ormen är jag!

2 kommentarer:

  1. öh katten viskade till mig, typ eh jag saknar en annan!

    SvaraRadera
  2. eh jag typ nej men vad säger du?

    SvaraRadera