söndag 12 december 2010

dag två ¨min första kärlek¨

Jag har glömt att skriva på några dagar, så nu får jag göra det idag ^^) Men idag skall jag skriva om ¨min första kärlek¨! Om man skall räkna den första killen som man blev kär i nar man gick på dagis eller i förskolan eller så så finns det faktiskt några jag vet inte vem som är den första och därför väljer jag att skriva om min RIKTIGA första kärlek den enda gången som jag räknar att jag varit kär i, och det är denna gången! Den killen som jag är kär i heter Andreas, han är den finaste kille jag vet! Första gången vi var med varandra var faktiskt ett år sedan och en dag, haha jag är muppig som kommer  ihåg det, men det finns anledningar till det. Men nu har vi vart tillsammans i 10 månader och nästan en halv till faktiskt!! Han är den finaste som finns och den bästa och underbaraste och jag älskar honom galet mycket! Jag kommer ihåg innan vi var tillsammans och jag tyckte om honom men liksom trodde att ¨honom kommer jag aldrig att få¨ men så blev det inte, nu är han BARA min och det är jag glad för! HAHA! Det är så mongo för varje gång jag pratar om honom eller pratar med honom eller om jag skriver om honom eller bara det handlar om honom så börjar jag le! Och jag kan inte sluta le asså det går inte ibland är det bara jobbigt haha, men det kanske är ett tecken på att jag är kär i han och att jag älskar han för det gör jag!! Men detta är ju bara yttepytte liten del av vad jag kan skriva om honom, men det får räcka för jag får ont i kinderna nu när jag skriver detta haha! Men han är min första RIKTIGA kärlek och jag älskar honom MASSOR!!!
AnnaAndreas 
En lite mongolojd bild men det är den enda jag har på denna datorn faktiskt 

1 kommentar: