torsdag 23 december 2010

Har helt bestämt mig för att göra en ny header, men har dock inga bilder, men det fixar sig, för det går ju att ordna på något vi, hoppas jag!
Men just nu sitter jag bara här vid min dator och gör inget alls, tittar ut genom mitt fönster och ser in genom grannens fönster, och ser hur dom leker med laser svärd där, det ser mysigt ut.
Jag har ingen julkänsla alls,tror inte att jag kommer att få någon heller.
Men sedan skall jag träffa Ami och Gustaf och sedan skall jag och Karin byta julklappar!
Det kommer bli trevligt tror jag!
Haha, det var en liten ängel som ¨viska i mitt öra¨ att jag borde börja med ¨dagens outfit¨, jag får se hur det kommer gå med det, har ingen kamera, men är jag snäll får jag kanske låna min systers ;) sedan är det ju ett problem till och det är att jag oftast är ful nu för tiden. och inte har några bra kläder,men jag hoppas att det blir bättre efter jul hihi!
Men iaf jag skall fixa ny header och kanske design om jag orkar hoho!
Det var kanske det jag ville säga till någon som bryr sig, kanske ingen gör, men använd min blogg som ett tidsfördriv för jag blir glad för alla besökare, och dom små och få kommentarerna jag får ^^)
Puss och kraom god jul och allt det där. <3

 
Stället för en bild på mig blir det en bild på en annan underbar liten filur<3

1 kommentar: