torsdag 23 december 2010

23 december

Tiden går så otroligt fort. imorgon är det julafton, det är gal1.
Men just nu är jag tröött som en knasboll, skall straxxxx sova.
Ville säga att jag har haft en otroligt mysig kväll med otroligt mysiga tjejer!
Det var Toppen!!
Men det är så konstigt, för jag känner mig så tom just nu. Lite besviken. Liksom vad har livet att erbjuda?
Jag kanske pratar i nattmössan eller vad det är man säger. Jag känner mig säkert tom på sömn och besviken på att jag inte sover? 
Vad vet jag? För nu kan jag inte sätta fingret på det.
Godnatt. Igen.
Jag bloggar visst alltid på kvällen nu för tiden, men det blir så.
Puss och kram och allt det där!


Förresten så här kan det se ut på ett kala, med Sara, Karin och Allis och mig då
 
Det är ju toppen med grädde och kladdkaka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar