söndag 26 december 2010

Har inte skrivit på ett litet tag, men dom dagarna var ju inget särskilt, sådant jag kanske mest vill glömma?
Men nu sitter jag här vid min dator och har precis blivit lämnad....
Nä jag skoja men min pojke sov här inatt och det var myspys. Igår när vi kom hem så såg vi på Sex and The City första boxen den första sesången (vet inte hur det stavas HAHA). Men iaf det är ju typ den tjejigaste serien som finns, men han tyckte det var lite bra endå faktiskt, eller så kanske han bara sa så? Hmmmm?
Sedan somna vi och sedan vaknade vi.
Det är det bästa jag vet att sova med någon, att känna att man inte är ensam och känna värme från någon annan, så underbart, det enda som är lite jobbigt är att vi bråkar lite om täcket, men det kanske hör till?
Idag vet jag inte vad som händer än?
Min kära syster malin fyller 17 år idag! och GRATTIS till henne!
Och juste igår var jag hos pappa oxå. Och lekte med min kära broder, och syster då, heheh
Min lillebror är 4 år och ägde mig på bilspel, då kännde jag min ganska dålig.. Men sedan så ägde jag honnom men då kände jag mig endast dum! så sedan fick jag bli ägd igen...
kanske meningslöst att kanske säga det, men jag ville lixom säga det endå!
Här kommer lite lek och tvspels bilder ;)


 Här är koncentrerar man sig för fullt haha <3
 
Dom finaste syskonen i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar