söndag 19 december 2010

Dag någonting har, glömt vilken dag det var!
 Men jag skall skriva om mina syskon! och jag har en syster som är min riktiga syster på alla vis! Hon heter Moa och är 17 år, vi bor hos våran mamma och ah. Sedan har jag en lillebror fast vi har bara samma pappa och han heter Tobias och han är 4 år en liten sladdis.... Han är den sötaste som finns, och jag är inte den enda osm tycker det, han har typ 13 flickvänner på sitt dagis haha, han är redan en player, vet inte om det är bra eller dåligt i den åldern.... Och så är det ju självklart Simon och Malin, det är mina halvsyskon eller vad man skall säga, det är min mammas mans barn, dom bor inte här men malin kommer då och då. Simon är 18 tror jag, jag vet inte faktiskt  haha, och Malin är 17 oxå ;)
Det är mina syskon så nu vet ni för er som undrade HEHEHEHEHEEH

Men nu har jag typ bestämt mig för att sluta med den grejen att skriva om en sak varje dag för det är endas tråkigt! Så nu SLUTAR JAG!
Och här kommer en bild på en ful hund bara för att man skall vara snäll mot även dom man inte tycker om när det är jul! (och jag tycker inte om han, men shhhh)

Men puss och kram och allt det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar