lördag 18 december 2010

Dag 8 och 9

Dag 8 och 9 Musik och något jag är stolt över!

Musik
Musik är underbart och man blir ju till och med typ deprimerad utan musik! Eller det känns så för mig iaf!
Jag gillar olika musik, förutom dansband, Johnny Cash och Elvis och typ rocka billy sån musik klarar jag inte av!
Men annars kan jag gilla allt från rock till visor! Men jag tänker inte göra så som alla andra att jag typ lägger upp en bild på typ varje band eller grup eller artist jag tycker är bra för jag orkar inte det just nu! Men några av mina favoriter är ju såklart Håkan Hellström han är min största idol och favorit! Men det brukar variera för att jag kan tycka att juste en låt av några är grym men kanske inte resten, men några jag alltid kan lyssna på är Håkan och Kent! Det var min syster som gjorde att jag började lyssna på Håkan och det var min moster som gjorde att min syster började lyssna på Håkan, hon fick ett BAND inte en skiva utan ett band men Håkans första singel ¨Känn ingen sorg för mig i Göteborg¨  och det var år 2000 moa var 7 och jag var 5 och sedan dess har jag lyssnat på han! Nu blev det lite mycket om just Håkan men han är så stor och betyder massa för mig så ah det blir så! Nu finns det inte riktigt plats för all annan musik jag tycker om men jag kan länka min spotify lista så kan ni cheka vad jag tycker är lite bra ;)  ah typ nu?  (<---- det är länken till min lista)

Något jag är stolt över? Det finns mycket och nästan inget, det är olika vad jag är på för humör! Men just nu vill jag göra det kort fattat så jag säger jag är stolt över mina KATTER och över MIG SJÄLV! Hoppas det duger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar