måndag 20 december 2010

ToppenGrejt!

Idag har faktiskt vart en toppen dag, eller ah den började med att jag vaknade kvart i 8 och det var ju kanske inte najs. Men skolan var chill vi såg på film typ varje lektion så dagen gick jätte fort! Men efter det så åkte jag hem och stressade massa för Karin skulle till vårdcentralen och sedan så skulle vi åka till Skärhamn och åka pulka, HAHA! Men det var jätte kul, liksom att åka pulka med dom bästa är ju aldrig fel! sedan åkta jag och Karin hem till henne och drack varm oboy och såg klart på Allis film ¨Allt för min syster¨ den var jätte bra och så fin, och man blev ju lite tårögd. Men det var myyyyspysss! Eric tog några bilder i pulkabacken men jag vet inte om dom blev sådär toppen! Men själv har jag inga bilder som vanligt! Men jag har nu bestämt mig för att önska mig en kamera när jag fyller år! För jag kommer inte ha några pengar att lägga på en kamera nu efter jul ;)
Men istället så ska jag rota fram en annan kanske lite härlig bild som inte alls passar till detta inlägget, men jag vet inte vad det blir för bild för jag har ju inte valt än ;P

 

Haha, det blev en rumph bild på mig och Laban och på den bilden går jag i sjuan, sjukt längesedan ju!!!!!!!
Men nu skall jag snart sova, så puss och kram och allt det där och god natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar