fredag 4 februari 2011

min dag utan jag

Vaknade imorse och trodde jag skulle spy eller något liknande! Men stark som jag är så gick jag till skolan endå haha!!! Även om jag mådde illa och hade sån huvudvärk så jag trodde mitt huvud skulle sprängas! Men sedan tog jag bussen hem vid 2 och sket i slöjden. DÅLIGT av mig! Men när jag satt på bussen så höll jag på att svimma inte okej! Väldigt läskigt! Så när jag kom hem så fick jag lägga mig i sängen och sedan åkte vi till vårdcentralen och fick stick i fingret och sedan fick jag ett klistermärke! Det är super sött!!
Sedan har det inte hänt något mer förutom att jag inte får gå ut, kanske. Och jag som skulle vara med Elin! Så det suger ju!


OCH VILLE BARA SÄGA OM DET ÄR NÅGON SOM LÄSER DENNA BLOGGEN SOM SÅG PÅ FB IGÅR ATT JAG HADE ¨SIDECUT¨ DET VAR ENDAST LUR ;) JAG HAR ALLT HÅR KVAR PÅ HUVET ;)


Puss och kram och så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar