tisdag 8 februari 2011

Min dag idag än så länge idag

Tänk er tanken av att en 80 årig gubbe skriker ¨-öööääääoooböööhööh¨ typ så och sedan så fattar ni att det är en såg! HAHAHA ganska kul tycker jag då!
Jag är ju dum på riktigt! Fast jag tror ändå att nationella gick riktigt bra idag. Det kändes bra iaf och det är ju bra.
Min dag idag än så länge idag!
Jag vaknade av mig själv 08.05 för att min Iphone inte funkade? Så den ringde inte så jag hade tur som vaknade och stressade och endå han till skolan innan nationella började! 
I skolan så träffade jag min pojke som jag inte träffat på länge toppen grejt! Och imorgon fyller han år och vi skall leka då eller umgås eller vad man kallar det hehe.
Men nu så sitter jag hemma för jag får inte va i skolan fören imorgon då jag är helt frisk :D
Fick typ ett cpanfall förut på min mobil och nu funker den igen, JAG ÄR BRA eller ngt...
Har inget mer att säga dig förutom att jag hittat ett par snyggisar jag vill ha!!!!!!!!!!
 
Klänningen finns oxå i blått och skorna finns oxå i andra färger.
Detta hade vart urtjusigt till sommaren med bruna den och slarvigt lockigt hår och en söt liten väska till.
PUSSS hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar