onsdag 19 januari 2011

Sitter för mig själv i min säng och lägger en tanke på dagen, och tänker lite på att jag hade hemkunskap idag och att jag och Allis oxå dåå.... Gjorde en utsökt paj! Fast den blev bara göd för att jag gjorde den då. Men det är ju en annan sak. Allis luktar fis! HIHI :D
Men sedan när vi åt den utsökta pajen med glass så säger Carl ¨Gud en sån eftertraktad utsökt arom det var i denna glassen¨ HAHAHA det är bara såå kul för han vet inte själv vad han sa! Och så frågade någon var det var för glass och då sa jag ¨Gammaldags¨ och då sa Carl ¨ja det är därför den är så god i aromen¨
Det kanske inte var just så exakt som jag skrev men jag kommer inte riktigt ihåg, men något liknade iaf!
Sitter och små krattar för mig själv i min ensam het men det är ett bra tidsfördriv!
Och detta var ännu ett meningslöst ointressant inlägg men jag tyckte det var en aning kul!

GODNATTKATT!

1 kommentar:

  1. haha jag skratta högt när jag läste det :D:D du luktar också fis anna!!!

    SvaraRadera