torsdag 20 januari 2011

Att kolla kläder på datorn har blivit mitt nya tidsfördriv. Att titta och titta och drömma sig bort i ett hav av fina klänningar. Att fantisera om att dom skall sitta lika fint på en som dom gör på modellen.. Det är så jag vill ha det. Alla modellerna som är så vackra med en perfekt kropp, fast den kanske igentligen är ungifär 50% redigerad och fixad. Men det är ju så man vill se ut? Eller jag iaf. Att allt bara sitter på pricken perfekt. Men så är det inte för mig iaf. Jag har redan börjat små kolla klänning till vårfesten, jag vill ingetligen inte ha någon så jätte speciell, men med fina smycken och allt så kan det ju stämma så pang bra!
 
Jag hittade tillexempel denna tjusiga klänning, den är super söt. kanske inte passar så bra till vårfesten? eller? jag vill ha den! Den kanske är ett exempel? vad tycker du?
Toppengrejt eller Bajs?
Visa din reaktion är du söt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar