tisdag 25 januari 2011

Hemma hos pappa nu, så gör en mobil blogg medans vi ser på tråkig handboll! Det är typ det tråkigaste som finns att KOLLA på sport må jag säga! Men just nu så finns det ju inget annat! Har precis ätit pizza och känner mig allmänt tjock. Min mamma sa innan jag åkte till pappa när jag satt och åt sallad att "ät inte för mycket nu för ni kommer säkert äta pizza sedan" haha så sant! Det är så min pappa är.... Har oxå lite impulsivt vart i Gbg idag med Alice! Köpte lite fint typ en sportbh och två träningslinnen och sedan tre toppen fina tröjor!
Azum!
Men nu sitter jag i en soffa och det på handboll som sagt med en pappa som pratar med sig själv eller typ tvN eller gubbarna på tvN. Det är typ en konversation med "jahh, ja, kommigen, nej, fan" haha en fin konversation!!!
Men hejdå god natt puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar