måndag 24 januari 2011

Först skola som vanligt då en helt vanlig måndag i sin vanliga tråkighet. Sedan direkt efter skolan så åkte jag till gymmet med Stephanie & Johanna gymma i typ en & en halv timma. Det känns så bra att ha börjat träna må jag säga. Men sedan på bussen hem så vet jag inte riktigt vad det tog till mig, men jag råkade hoppa av bussen vid Ica och jag råkade visst köpa en Ben & jerrys. Jag är verkligen dålig! Men jag tänkte om jag äter mat och så innan så kanske det inte gör så mycket..... Men jaja det är ju mitt problem.
Men nu försöker jag att plugga men det går ju dock inte allt för bra. Men hej och hå det måste gå, HAHA.
Bara för att jag är tönt N1
Imorgon har jag sovmorgon, det är hippihoppi toppen grejt!

Nu ska jag fortsätta pluggaaa på min religion om den trevliga hinduismen!

 
 Göllig bild jag vet!!!! Ny duschad och tjusig!
Puss hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar