torsdag 16 december 2010

Dag 8 ett ögonblick

Vet inte riktigt vilket ögonblick jag skall skriva om? Och just varför man skall skriva om ett ögonblick? Det är ganska konstigt! Men jag skall skriva om ett ögonblick som kanske är ett av dom första jag kommer ihåg! Det var när jag var så liten så man inte ens borde komma ihåg det! Och det var när jag var två eller tre år och min mamma och pappa bråkade, dom skrek på varandra och sedan åkte jag och mamma och Moa iväg. Jag ser ingen anledning till att komma ihåg detta men antagligen tyckte jag att det var så hemskt eller något, vad vet jag? Jag tror att det vr sista gången jag träffade min pappa på väldigt länge då för jag tror det var den gången jag och Moa och mamma flyttade alltså min mamma och pappa skildes. Men det var ett ögonblick iaf.. Kanske inte det roligaste men så var det.

Och ja nu sittet jag på extra engelskan och bloggar från mobilen för jag har inget bättre för mig, och man kan inte lägga in bilder från mobilen i ett inlägg har jag märkt! Men aja livet är inte lätt!
Men puss och kram och allt det där! :} <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar