onsdag 15 december 2010

Dag 7 min bästa vän

Jag vet inte vem jag skall välja för det känns så elakt! Så jag får la skriva en liten bit om var och en!
Men det är så konstigt för en bästa vän kan gå i perioder och så är det la? Till och med i förhållanden ibland och att vara bästa vänner är lite som ett förhållande? Det är lite synd, just nu har jag bästa vänner som jag inte vet om det är mina bästa vänner längre? för jag vet inte hur dom känner! Men jag skriver lite om dom som jag ¨tror¨ är mina bästa vänner iaf, dom som i vilket väder som helts betyder mycket för mig när det väl gäller! detta är mina så kallade bästa vänner/närmaste vänner!

Karin Hansson, hon är en av mina absolut bästa vänner! vi har kännt varandra sen vi gick på dagis dock var vi inte vänner då! Det är så konstigt att kunna gå från hata till älska? Vi har niomiljoneråttahundrafurtiosju minnen tillsammans gånger trehundranittiofyra! Hon betyder massa för mig den bajsen! jag älskar dig kvinna och vi har massa att göra innan vi dör! (hoppas jag dör innnan för jag vill inte mista dig!)


En annan av mina bästa vänner är Alice Liljeqvist henne har jag kännt sedan jag flytta till detta huset där jag 
bor nu! vi har gjort många galna saker man kan inte räkna upp allt! Vi hittar alltid på knasiga saker! Vi får liksom inte nog! Hon är en liten cpapa! Och betyder väldigt mycket för mig oxå! Här är en väldigt tjusig bild på henne, tycker jag, men det gör nog inte hon..
 

Petra Simonsson! Hon är nog den tjejen jag kanske känt längst?? Hmm jag tror det iaf! Hon är en väldigt söt liten färgklick! Underbar och söt som socker! Vi var vänner när vi var små men sedan typ hände det något och vi tappa kontakten men vi hitta varandra igen ungifär när jag skulle börja sjuan och hon skulle börja sexan den lilla skrutten! Vi har massa minnen så otroligt måna faktiskt! från hela livet! Både bra och tråkiga och ledsna och underbara minnen!Jag finns alltid för henne och hon finns alltid för mig vad som en händer! Hon är nog den som kanske vet mest om mig! För jag behöver ingen kurator för jag har PETRA! haha<3 Här kommer en bild som jag snodde på fb för den är göör söt!
 

Stephanie Berntsson! Det är en pangbrud det! Min modell! Hon är underbar och även om vi kanske inte umgås alltid så mycket så vet jag att hon alltid finns för mig och jag finna ALLTID för henne! Hon är en snygging och en sötnos! Så snäll och jag vet att det har vart jobbigt för henne nu! Men jag vill hjälpa henne och även om vi inte skulle snackat på jätte länge så hade ja aldrig dissat dig! Här kommer en pangbild på pangbruden!
 

Amen wideström! Jag kommer ihåg första gången vi träffades! men det gör inte du!!!!!!!! fuu på dig! haha<3 Men det har gått fort nu när vi blivigt så bra vänner! Och jag hoppas du tycker det är okej att vi är det, enligt mig! Du betyder iaf väldigt mycket för mig och du är alltid glad, man blir så glad av att vara med dig! En sötnos är du med! Som jag finns för sig dig och det hoppas jag du vet! En tjusig bild på bruttan! <3
 

Elin Holgersson! Skall jag vara 110% ärlig så vet jag inte hur det är mellan oss, och det tycker jag är jobbigt, jag mår dåligt för det faktiskt för jag saknar dig och brukar tänka på hur vi hade det och hur allt var och vad vi har gjort och allt vi sa att vi skulle göra! Blir det så? Jag vet faktiskt inte? Men jag hoppas! Jag vet inte riktigt vad som gjorde så att det blev såhär! Det finns en del anledningar! men det är lite jobbigt att vi kanske inte ens pratar varje dag även om vi är så nära varandra! Jag hoppas det kan bli så igen och jag finns för dig vad som en händer! Och jag vill inte att du skall glömma det! Vad som än händer! Vill du att jag skall vara där är jag det! Här är en bild på flickan!<3 
 

Igentligen så finns det fler att skriva om! Och nu märkte jag att jag bara skrivigt om flickor men jag låter det vara så för jag orkar inte skriva mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men Igentligen är detta  det minsta lilla man kan skriva om dom! Och FLICKOR om ni lägger ihop litte från varje så får ni er själva det var så svårt att skriva för jag vill inte skriva samma till alla för det blir så tråkigt! Men jag älskar er och jag vill inte att nu skall glömma det och ni betyder massa vad som en händer! och läs igenom alla så får ni fram er själva ur allt för det är så ni är! UNDERBARA! <3










4 kommentarer:

  1. Asså Det är helt O K E J för mig, du är ju så bäst din karamell!hehehehe
    pussssåhkram en annnan amen

    SvaraRadera
  2. Anna du är underbar jag äskar dig! Bilden var kanske inte den tjusigaste men bara dör din skull så får den vara där. Din Alice!<3 Btw fatta inte riktigt hur man skickade komentaren så det stod från mig så det fick bli anonym<3

    SvaraRadera
  3. gumman jag älskar dej. och vi kommer alltid att vara bästa bästa vänner ! lova det. vi har väldigt väldigt måååååååååååånga minnen tsm ja ! tänker på när vi snodde kakor från kyrkan hahahah. jag finns alltid för dej, och det hoppas jag att du vet. vi borde leka snart, det var ett tagsen vi snacka om allt och inget bara du och jag. kramisar karin ! <3

    SvaraRadera