måndag 9 januari 2012

VILLHA,VILLHA,VILLHA

Hej hallå! jag tycker att det är SÅÅÅ fint med Septum men det värkar typ som att det bara är jag som tycker det! Denna percing är endast fejk för skulle jag göra den skulle jag nog bli både mördad av familj, pojkvän och släkt typ.. Det är lite fult att själva percingen är förstor och jag vill ha en svart isåfall men nu var det så att jag köpte percingen på ICA bland alla Halloween grejer så urvalet var inte så brett liksom! Men lite kul att skoja till det! När jag berätta för Andreas att jag typ hade gjort den så sa han endast att han inte skulle komma så då fick jag säga att den var fejk! Skickade oxå en bild till mamma och fick ca 2 minuter senare att ganska så argt telefonsamtal men då fick jag oxå erkänna att den var fejk, haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar