fredag 21 oktober 2011

Jag älskar min Karin, jag bara måste säga det.

Inatt drömde jag en as hemsk dröm, har ni sett Brides Maids? Iaf jag såg den filmen igår, och drömde att exakt samma sak hände mig och Karin, dock blev vi inte vänner i slutet så som dom blir i filmen (förlåt om jag förstörde filmen för er?) men det var iaf jätte hemskt, jag har ALDRIG vaknat och gråtit, men inatt när jag vaknade hadde jag tårar i ögonen och när jag tänkte på det så bara rann det massa tårar, så sjukt! Idag var jag väldigt tvungen att krama Karin när hon kom på bussen, jag blev tårögd då med! Och det betyder ju bara hur mycket jag tycker om henne! Puss på min bästa vän Karin Linnea Hansson! Något sådant vill jag aldrig mer drömma, och henne vill jag aldrig förlora! Min andra halva! Nu blev det bara fulbilder, men det är för hon alltid bjuder på sig själv! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar