tisdag 20 september 2011

Jag är seriöst patetisk.


Detta är mitt typ 4 ointresanta inlägg idag eller ah typ inom en timme, men tänk så mycket det blir att läsa hehe. Just nu så är jag arg på mig själv, liksom gymnasiet är frivilligt och just i nu vill jag inte mer. och detta är bara början. men nu längtar jag såååååå mycket till praktiken. Det kommer bli gudomligt att torka gammlingar i röven och mata dom om det nu behövs seriöst. Och allt tack vara denna naturkunskap. Jag går snart i i väggen så att säga. Jag behöver lite ledigt, men då blir det jobbigt att ta ikapp allt, just nu vill jag oxå veta när omprovsdatumet är för jag vet att jag inte kommer klara denna skiten! Men jag måste ändå till skolan imorgon för att det är 1000 viktiga lektioner. Jag önskar att det kommer en ängen till mig inatt som tar med mig till ett bra ställe och lämnar mig där eller något, hoppas nu mest bara på ljusare tider eller något :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar