söndag 25 september 2011

Hallådär vill du köpa ETT blåbär?

Jag sa ju något om en inlägg idag och så blir det! Igår så träffa jag Maria Montazami det var helt galet, värsta historian typ, liksom något man kan berätta för barnbarnen, haha nej men asså det var så grymt! jag var den allra sista som fick träffa henne för jag trängde mig förbi vakten liksom inget kunde stoppa mig! Jag skulle liksom bara träffa henne! Hon var verkligen sådär mysig och kramgo som hon är på tv, helt otroligt och så hade hon en väldigt god parfym. Jag är ganska kräsen när det gäller parfymer men hennes var mega god och det gör liksom det hela ännu bättre! Jag orkar inte skriva om hur allt var så vill ni veta får ni fråga. Men när vi stod där i kön jag och Moa så stod det en lite mindre tjej bredvid oss hon hette Fiona Jones, helt awesome namn alltså, men jag sa något om att ¨nu är det bara håkan kvar sen kan jag dö lycklig¨ för Håkan Hellström och Maria har liksom vart mina livsmål att träffa, och då säger Fiona till mig ¨menar du Håkan Hellström?¨ och jag ba ¨ja han är bäst i hela världen¨ och då säger hon att hennes bästis bor granne med honom och att hon träffat han flera gånger och att han är jätte trevlig, jag höll på att smälla av verkligen! Så hon berättade för mig vart han bor och hur man går och ah det mesta hur jag skall hitta och så. Men nu är det ju så att jag skall ju liksom inte gå dit och knacka på som  vilken stolle som helt liksom, utan jag får bara gåförbi utanför där han bort typ varje gång jag är i göteborg ovh någon gång hoppas att han kommer ut ur sin port eller att jag träffar på honom på gatan. Lilla Fiona gjorde min dag och Självklart gjorde Maria det med! Och efter jag träffat Maria så var jag tvungen att sätta mig rakt ner på golvet och bara andas, det fick Fiona oxå göra vi behövde liksom andas! Det var verkligen helt sjuk! men så sjukt coolt helt underbart liskom.


Bilderna är inte alls fina jag ser väldigt ful ut men jag glömde helt av hur jag såg ut jag var likosm helt uppslukad.


Här är då Fiona och Maria!
Grymt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar