onsdag 10 augusti 2011

Mys med Mys!

Igår så kom Sara Wallberg till mig, vi köpte mängder med godis och dricka! sedan stack vi och tog ett kvälls/eftermiddags dopp eller vad man skall kalla det! Efter det så började vi tjocka oss med film, Desert Flower och sedan en Irene Huss!  Det var tredje eller fjärde gången jag såg Desert Flower nu men det gör inget, för fy vad grym den är!! Efter filmerna så var det massor av prat och till sist så somna vi! Denna dagen har vi spenderat med att kolla på Tillbaka till Vintergatan! Det är så OTROLIGT bra! Jag och Andreas börja kolla för några dagar sedan, och jag antar att vi skall fortsätta med det ikväll! Nu har jag inget mer att säga förutom att jag skall smörja in mina ben! PUSS
Tryck här för att komma till nedladdnings sidan direkt! 


Se den den är så värd, den är också verklighetsbaserad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar