söndag 21 augusti 2011

Imorgon börjar skolan, då skall jag få börja åka ända till Kungälv. Just nu är jag inte så nervös för en ny klass men jag är väldigt nervös för det känns som jag skall missa bussen eller något det känns galet jobbigt! Min buss går 06.58 så man kan ju typ säga att den går 7, när jag gick på bleket var jag inte ens vaken då typ, då brukade jag gå upp kvart i 8 och så gick bussen 5 över, det var perfekt typ. Men det återstår bara att se hur det blir med den skillnaden. Andreas skulle sova här, men det blev massa vel och han hade inget busskort så det sket sig, så nu får jag sova helt ensam och det är det värsta jag vet! Jag blir så arg så ag vet inte vart jag skall ta vägen.. Men varför klaga.. Nu skall jag strax sova för att vara pigg imorgon!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar