måndag 1 augusti 2011

Fiske som blev robinson

Igår så var jag ute på en fiske tur med Oliver, Elsa, Filip och Axel. Inga fiskar ville nappa på våra krokar så vi bestämde oss för att bada fast tillslut så ville inte jag, Elsa och Filip bada så vi bestämde oss för att släppa av Axel och Oliver på en sån där sak som står och lyser på vattnet!
 
På denna tjusiga sak fick dom stå eller sitta på, bara dom häll sig fast, för vi kom på att vi skulle köra lite Robinson!
 
Vi åkte ifrån en bit för dom skulle ju få klara sig själva, den som ramla i vattnet först förlora!
 
Till slut så hoppade båda i men då hade det gått ett tag och man kunde bara se det sista ljuset av solen innan det blev svart. Och sedan åkte vi hem. Axel och Elsa följde med till mig och Oliver och Filip åkte hem till sig för dom skulle jobba. En trevlig kväll iaf och tyvärr så fick jag aldrig den första fisken i mitt liv, så jag har ju fortfarande något att se fram emot, eller? Aja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar