tisdag 30 augusti 2011

Aldrig nöjd§

Just nu sitter jag och mumsar på en bit mörk choklad och det är tack vara Ida som det blev så! Men detta är till KARIN HANSSON! NI BORDE VERKLIGEN KÖPA IN MÖRK MINT CHOKLAD TILL LILLA FATTIGA ICA I RÖNNÄNG SÄG DET TILL DIN CHEF HAHA! Btw innan så har jag inte tyck om sådan choklad men en skoldag när man är trött och hungrig slinker allt ner och då märker man att saker faktisk är goda! Nog om mat! Just nu ligger jag och myser med en av mina favoriter Geisha (alltså katten) 
Nu skall jag plugga löv, det är så viktigt att kunna sådant! och sedan celler! Och allt som finns i en cell och de ni det är verkligen men är man tror! Sedan skall jag skriva ett brev och berätta om mig själv som vi typ har gjort till varje lärare nu... Och varför skall då ett till skada?? Jaja..
SLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar