söndag 3 juli 2011

nytt hit och dit.

Har inte orkat vara här, så det har jag inte vart.
Men istället så har jag vart på Ullared haha och där hittade jag faktiskt lite små saker!

 


Detta hittade jag där, och ja jag lovar dom är snyggare på! Sedan så hittade jag oxå lite nagelgrejer men dom orkar jag inte ta kort på!


En dag var jag på Torp med Moa, Lisa och Nina. Då hittade jag en byxdress. Det ser ut som en långklänning på bilden men det är det inte och den är oxå finare när man ha den på sig. men jag orka inte klä på mig det så det få bli fulbilder hihi

Och så vill jag säg att Karin kom hem i fredags kväll så igår spenderade jag hela dagen med henne och det var underbart! Och kvällen spenderade vi sedan i hennes båt och såg på film efter att vi hade vart i Skärhamn med vänner och vart på Pinkport, och typ sett Neverstore! yäää!
Imorgon skall jag jobba igen... Men det är sista veckan så det är otroligt skönt! Och bara för det orkar jag inte skriva mer! 
Hejdå!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar