torsdag 21 juli 2011

Lite sen bloggning, men bättre sent än aldrig!
Igår så hängde jag med Karin vi kom på att vi skulle baka och det slutade med utsökta och otroligt fina Cupcakes! Resultatet blev 

Vi blev otroligt nöjda! Men sedan kom Sofia också och då bestämde vi oss för att picknicka, så vi tog Karins största strand filt och begav oss mot Båtvik.
Såhär såg korven ut som filten låg i, det ser ut som en jätte sovsäck typ! Och så här glada var vi också!
Efter att ha hoppat på stenar och brett ut filten slog vi oss ner och började fika! Det var lätt dom godaste muffinsen jag ätit!
 
Först åt jag en rosa och sedan en...
 

Jag låter bilden tala
 

Jag LOVAR att jag var otrolig mätt efter att ha ätit dom, fast ena halvan fick fiskarna att mumsa på!
Sedan när vi hade picknickat klart så satt vi bara och mös i det braiga vädret!
Snippsnappsnut nu va min bloggning slut!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar