torsdag 28 juli 2011

Håkan

Det var helt underbart, helt magiskt. Jag flög, ett stort minne för livet. Jag har tagigt i Håkans han två gånger och vart när honom två gånger! Jag sa att jag skulle stå längst fram och det gjorde jag! Det var så underbart så det är obeskrivligt jag trodde jag älskade Håkan till maax men nu gör jag det änu mera! Det kanske låter töntigt men första gången jag rörde honom så skrek jag nog högre än jag någonsin skrikit och jag tittade på mamma och mina ögon fylldes med tårar. Helt otroligt! Kännslan! Jag säger bara det, snart kan jag dö, jag är nöjd. Efter allt så lät jag ungifär som en kråka, hel hes men jätte nöjd! Somnade med ett leende på läpparna och av den glädjen så kan jag leva ett tag vill jag lova!
 
Så sjukt snygg, så otroligt fin, så jävla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar