tisdag 31 maj 2011

Idag har jag vart helt okej duktig!!!
Jag har tvättat och gjort en Pizza och lite anda små saker!!!
Och detta kanske är mina nya stövlar. Jag är bara lite tveksam på om jag vill ha dom. Behöver därför hjälp!!
 

Det är alltså gummistövlar med en dragkedja dör bak och med 3 spännen på. Dom är jätte fina men det känns lite onödigt när jag redan har ett par liknande bots och ett par röda fina gummistövlar. Jag får liksom tänka på saken! Min syster köpte dom till sig men dom var försmå, men antagligen är dom mina.


Idag när jag kom hem så åt jag RISIFRUTTI det är typ det äckligaste jag vet men till det drack jag Chai te så det var helt okej endå!!!!
 
Efter så ville Geisha äta resterna...
 

Jag har vart ganska snäll mot hunden idag oxå. Ja jag borstade honom och han blev ganska fin.
Labisen 

jag vill oxå bara visa en fin bild som jag hitta på min mobil..

HEJDÅ

Reaktioner tack.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar