tisdag 17 maj 2011

Gjorde stan på tre timmar

Nu är jag pank, men det finns inget att göra åt det! För jag är nöjd med min dag.
tänkte visa lite vad jag har köpt!
för det blir lite saker trotts allt!

 
Det blev en ytters fin virkad väst som jag velat ha jätte länge, nu ser den dock sne ut..

 
Och sedan ett par Usa shorts som sedan blev LITE egen pimpat
  för min allra sista 10 riksdaler så köpte jag nitar som jag satte på shortsen


men innan det så köpte jag oxå
 
ett par Kaki färgade byxor. Dom är snyggare irl jag lovar!
jag fyndade oxå ett litet vitt linne för endast 49 kr

Och sedan köpte jag ett hand smycke som jag har velat ha länge. det sitter inte så bra där men jag har inte knäppt det typ så jag skyller på det! Och i samma affär som jag köpte detta så köpte jag Karins födelsedags prisent oxå!!!! men den är en hemliiiis!!!!!!!!!!!!!!! 


DETTA VAR SKIT INTRESSANT SÄGER VI! GOD NATT!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar