söndag 24 april 2011

Tycker att nästan varje blogg jag läser så har nästan varje inläggsrubrik titeln eller fina ord i en låt. Jag tycker att det är fint. och jag får liksom små tipps när jag inte riktigt vet vilken av alla låtar jag skall välja att lyssna på. Och ibland är det svårt att lista ut vilken låt det är. FILURIGT. bara för det så väljer jag att inte ha någon inläggsrubrik idag, fast skall man vara mer korrekt så är det ju kvällen nu. Och jag är så trött så jag skriver massor av fel som jag får rätta till. Nu är det första natten på tre dagar som jag skall sova hemma. Och helt ensam. Och imorgon så skall jag ha en LÅÅÅÅÅÅNG  sovmorgon. Men nu är jag så trött så allt bara snurrar. God natt alla fina.



















Do You Remember   (<----låt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar