fredag 8 april 2011

Tonight Im Fucking You Fast nej!

Har nu kommit på en lösning, jag skall använda denna sidan som ett tidsfördriv. För stunder som denna, när jag känner mig ensam. Och behöver något att göra. Liksom vem sa att reaktionerna var viktiga? Nu har folk ändå slutat kolla och jag har detta för mig själv.. right? Skit samma. 
Ikväll vill jag tydligt notera att jag skall på Gais match imorgon. Toppen?? KANSKE!?
Därför skall jag sova tidigt, skulle kunna sova nu, men måste vänta på att tvätten skall bli klar så jag kan hänga upp den. Den kanske är klar. Men det är SÅÅÅÅ läskigt att gå ner i den stora läskiga källaren helt ensam.
Jag gillar inte det men om man har radion på högsta så kan det funka. fler rädslor som jag kom på att jag har är eller alltså jag kom på en ny igår och det år fåglar! Dom är bara äckliga och kan bråka! jag kom på att dom var äckliga igår när Geisha tog in en och jag var tvungen att ta ut den. den ändå fågeln som är okej är Kakans Ragge! Men han är gammal och ofarlig!!! Sedan är Lastbilar och myror och ormar och annts smått oxå väldigt hemskt, särskilt brandbilar!!!!!!!!! FY
Nog men tjöt. varför skriva det jag redan vet, för att någon enstaka annan skall få veta.
aja TRAMS
kärlek eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar