tisdag 19 april 2011

En dag en natt och en dag till

spenderade jag med en av dom jag älskar mest, som betyder så otroligt mycket och det borde hon få höra oftare! Hon är min bästa vän, och ja jag älskar henne. 
Vi hade trevligt lika trevligt som vanligt, för vi har alltid trevligt.


Nu skall jag visa vem hon är och vad för trevligt vi gjorde och vad för trevligt jag har nu.




Detta är Karin Linnea Hansson för er som inte vet. Det är en utav mina bästa vänner. Lite snabb Info. Hon bor i bäckevik har en mamma en pappa en syster och en bror. Och självklart en fågel som heter ragge.
hon fyller 16 år nästa onsdag. Gammal tant om jag får säga det själv. HIHI Nej.
Men det är karin det!


Vi spenderade en dag i skärhamn med vänner och sedan åkte vi hem till mig, vi sov som sjutton, fast igentligen inte för vi pratar alltid för mycket när vi skall sova.. När vi vaknade så hade båda ont i ryggen, ja vi är ju faktiskt 16 eller ah snart är ju båda...
Ja dagen då vi vaknade så åkte vi till Göteborg, vi hittade massor av fint, saker jag tänkte visa nu.



Jag hittade en jätte fin bild på Håkan som pryder min vägg så fint nu.

Och ett Fint linne som jag skall använda tills det bara är trasor kvar av det.
 
Så himla FINT jag är sååå nöjd så nöjdare går inte att bli.
Men det kommer mer.
För sedan så hittade jag oxå ett fint linne
 

Och sedan när jag kom hem så fanns denna oxå på mitt rum.
 

Jag är himla nöjd och kvällen slutade med att jag och Kakan satt på en brygga åt en glass och pratade ännu mera. Sedan gick vi hem och Sov.





1 kommentar:

  1. anna du är bäst! finns nog ingen bättre än du! älskar dig massor <3

    SvaraRadera