onsdag 23 mars 2011

jag kan sova, men vad hjälper det?

Jag är ändå väldigt trött, även om jag hade sovmorgon till typ 11 eller något. Jag hade 2 lektioner så himla underbar!
Kissnödig som tusan och har precis sett på Big Brother!!!!!!!!!!!!!
Känner för att shopa helt gal1 mycket! Är så himla trött på mina kläder! Men mest så vill jag köpa sommarkläder och mest av ALLT så vill jag att det skall vara sommar!! Det är liksom fortfarande kallt att bara ha en vårjacka! 
Känner för att vara BRUN och ha ett underbart sommarlov!!
Men det är ju bara drömmar.
En låt som faller mig lite in i smaken -Till The World Ends 
Och har typ bestämt mig för en tatttoo jag vill ha!!! men jag hinner säker ändra mig massor innan jag fylletr 18..
 har typ lagt upp den 100 gånger, men den är så fin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar