lördag 5 mars 2011

Hej jag lever.

Jag har inte bloggat på ett tag, har inte haft lust och sedan så har jag faktiskt glömt av det. Men denna veckan har vart trevlig, Andreas sov hos mig i onsdags och igår efter skolan så skyndade jag och Ami hem till mig hämtade grejor och åt och sedan skyndade vi vidare hem till henne fixade i ordning oss och sådant, sedan tog vi bussen hem till Majda där Johanna oxå var och sedan kom Maria oxå. Vi hade trevligt hos Majda, men sedan så bar det av till Linn hon hade sweet 16 och det var väldigt roligt, och jag var väldig glad för att Linn lät mig komma det var jätte snällt. Men eftersom vi bor som vi gör här så va vi tvungna att dra typ halv 12 till bussen och det var ju tråkigt, men kvällen var ändå väldigt rolig och ett stort Tack till Linn och alla andra som gjorde kvällen väldigt rolig :)
Idag så skall jag bara vara med Andreas och vi får se vad vi hittar på!


Pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar