fredag 18 mars 2011

Död Anna och bara några timmar kvar som 15

Jag har tjatat väldigt länge på att min garderob är alldeles för liten så jag har liksom önskat mig en hylla som jag kan stoppa allt i, så idag när mamma och Stefan kom hem så hade som en förskotts paket med sig, liksom så jag hade något att pilla och fixa med ikväll, och det må jag säga det var verkligen jobbigt det tog mig 5 timmar att göra allt, möblera om och bara allmänt städa typ damsuga och allt slämga all skit, jag skojar inte det var saker upp till öronen på mig men resultatet blev toppen och jag är nöjd, även om det inte riktigt var just denna hyllan jag ville ha och efter väldiga aggro utbrott så känner jag mig ganska nöjd, har sjukt ont i huvet är trött i hela kroppen och har slängt ca 4 påsar med skräp, förstår inte vart all skit kommer ifrån...
Men aja, en liten bild på mitt mästervärk dock inte en bra bild, men vem sa att en iphone camera var bra så här på kvällskvisten? 
 
ett ganska så okej slutresultat eller?
Reaktioner?
Puss och kram godnatt.
grattis i förskott till mig själv eller något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar