söndag 20 mars 2011

Det är jobbigt att jag inte kan intala mig om att det bara är en film!

Igår trodde jag att jag var stentuff vara för att jag liksom blivit ett år äldre, så jag och Andreas skulle så på Paranormal Activity, men det gick som det gick, jag skakade och sedan började jag gråta och då hade det gått ca 20 minuter av filmen. Jag var visst inte så tuff som jag trodde.... Nu kan jag inte sova. Jag blir rädd när min mage låter och sladden till laddaren ramlade ner på golvet och jag flög upp i taket. Andreas sa bara men hallå det är bara en film, jag försöker tänka så nu. Men det är inte så lätt när man är ensam.. Efter dom 20 minuterna som jag aldrig mer kommer att utsätta mig för så såg vi på barnfilmen Up så jag fick lugna mig, hundar fåglar gamlagubbar och pojkar och heliumballonger det är mer min smak.
Men nu skall jag försöka sova, fast det inte kommer gå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar