lördag 19 februari 2011

så som du precis just nu.

Kände inte för att skriva något här igår. så jag gör det idag istället. 
min dag igår var allmänt jättetrevlig. jag umgicks med Ami och vi åkte till Stenungsund och hade trevligt. det slutade med att jag blev kär i 3 ringar med kände att jag inte ville lägga 300 kr på det just då... så istället köpte jag ev rosa bh med svarta rosor på. den är bred över ryggen och runt om så det är urtjusigt att ha ett stort pösigt linne över. för jag har tappat bort min andra sådana bh. I allla fall sedan så var jag vi på Hockey match det var sverige/ryssland som möttes det är dom kvinnliga landslagen alltså trekronor som spela. det var faktiskt ganska kul. Idag så har jag vart på Ikea och jag skulle endast köpa en spegel så det blev inte så mycket det medföljde liksom bara ett nytt dun täcke och ett nytt badrum och annat små grejs. Sedan så köpte jag oxå dom fina ringarna som jag kände kärlek för igår och en ny fondation. Toppen jag är nöjd med dagen och jag är trött.


GÖTT.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar