söndag 6 februari 2011

Lite kvälls mys med mamma. I rymden finns inga känslor och ett glas vatten. Jag liksom klarar inget annat utan att min mage skall börja låta som en jumbojett och en hel orkester som bara spelar trummor typ. Annars blir det en spya lite här och var... Mmm det är gott.. det är kärlek det.
AA fast NÄ!
Skall göra ett stort försök till att sova nu när klockan är 21.29 får se om det funkar.
Hoppas jag kan sova bort dagen imorgon för jag kan ej gå till skolan. Och när man mår så här så kan man göra ganska så mycket för att få må bra och ändå gå till skolan! 
Det är så mongo precis som du och jag. 
När man är frisk då vill man vara sjuk. och tvärt om.
Man vill oftast va eller ha det man inte är eller har.
Men sånt är livet.. eller något.
Typ just nu saknar jag min pojke jätte mycket. Jag har inte träffat han på 3 dagar. Och jag kan inte träffa honom fören om 2 dagar bara en stund. För skulle jag träffa han nu så mår han nog som jag sedan, och det är ju inte bra. Han fyller år om 3 dagar oxå. Det känns ju så tråkigt att jag inte kan träffa honom då. ¨
Men slut på ointressant tjööt.
Hejdå & god natt finisar. 


Bjuder på en tjusig cam bild så här på kvälls qvisten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar