onsdag 16 februari 2011



Hittar inte så mycket just nu som jag känner att ¨det måste jag  
ha¨ men endå så är jag så trött på mina kläder. men har kollat runt lite på skor och hittat tre nya favoriter, sedan så ligger mina kära Dr martens kvar på listan oxå Jag har lagt som dom i nummer ordning, högst upp är självklart Jeffery campbell  jag VILL HA SÅDANA!! så otroligt snygga, vissa förstår sig inte på hur jag kan tycka det men jag tycker det så otroligt mycket. andra plats kommer dom vita under dom är ju lixom typ ¨wb¨ Jeffery Campbell med klacken och så, men jag tycker dom är urtjusiga, dom är från nelly. Dom svarta tyckte jag bara var väldigt söta ur snyggt med tajta jeans eller en klänning eller vad som helts dom är faktiskt oxå från nelly. men dom kär Dr. martens som ligger endå på en delad första plats, det är som äkta kärlek som är väldigt svår att komma över, jag vill ha dom så mycket. men dom får jag beställa från Usa om jag skall ha dom. får se hur jag gör. Har inget mer att säga förutom att jag har blivit kär i skor!


2 kommentarer:

  1. Alice the one and only17 februari 2011 kl. 13:47

    Okej, jag ger mig dom vita skorna är tjusiga!

    SvaraRadera
  2. åhåhåh. Jeffrey Campbell skorna skulle jag ge min högra hand för.

    Förresten, ett tips är att beställa Dr. Martens från Brandos.se
    Där beställde jag mina, fick dom igår. Fast nästan alla är slut där, finns bara stora storlekar kvar typ. Men du kan ju alltid kolla! :)

    SvaraRadera