söndag 6 februari 2011

Friskis snart??? jappjapp?


Mår väldigt mycket bättre idag, men inte totally bra som man vill må! Men jag hoppas jag är helt frisk på tisdag :) Då vi dock har nationella, och det suger ju!
Men för att ta det lugnt och bli frisk så skall jag se på Pettson och Findus den nya filmen som går på bio hihi :D
En av mina hemligheter är att barn filmer är det bästa jag vet! Det är inte direkt någon hemlighet med endå! Efter pettson så skall jag se på Tjorven oxå hoho :D
Det kommer antagligen bli film stund för mig i ett dygn för jag får inte gå till skolan imorgon.

Men puss & så & hejdå

 

FINDUS ÄR SÅÅÅ SÖT!

Det är typ en av anledningarna att vissa inte vill se på film med mig för jag vill bara se på sådant som detta.
HAHA jag är sååå barnslig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar