söndag 13 februari 2011

Blir ensam ikväll hoppas kanske att Alice kan komma sedan för annars blir det ensamt. Min pojke kunde inte sova hos mig idag så det gör han imorgon istället, Toppen! Sedan åker han typ iväg på onsdag och jag vet inte hur länge han är borta, men endå :(
Min dag är tillbringat till datorn efter att jag städade då så klart ^^. Har laddat ner P.S I love you. Hoppas på att den skall vara bra! Den värkar vara fin. Men ikväll skall jag sova tidigt så det blir en morgondag fort så min pojke kommer, jag har inte träffat han sen i fredags haha, det är 2 dagar, men endå!! Jag vill att han ska va här nu! Men slutointressant tjöt för sådana som er. haha!
Vill oxå säga att jag lyssnar på mysig musik, i min mysiga klasströja<3

min lista Ensaligblandning 
Och låten som spelas just nu i mina högtalare HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy] 

Puss på att jag myser lite ensam eller något, fast det inte är så mysigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar