måndag 3 januari 2011

Vaknade av att någon höll ett slags kort typ 3 cm från mitt ansikte! Efter en stund när jag har vaknat lite mer så ser jag att det är ett gymkort! Helt galet glad blev jag!
Sedan så kom steffie och hämtade mig och så drog vi och gymmade i en timma, sedan gick vi till Jula och så färgade jag hennes hår rosa haha, jag vet inte riktigt hur det blev har inte sett resultatet faktiskt, men det blev la sådär, kanske inget hon gör om...
Förlåt, men hade vi vetat hur det skulle vara från början så hade det nog blivigt bättre ;)
Men nu ser jag och Steffie på film eller vi såg på film och ska snart se en ny film ;)
Men vi såg precis på ¨Dumma mig¨ en animerad otroligt söt film faktiskt!
Men snart ska vi se den nya Harry Potter, jag vet inte vad den heter ^^) men det är mysigt!

 
en bild på den söta filmen!
Men puss och kram och allt det där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar