torsdag 6 januari 2011

Skulle nog kanske igentligen vart med en fin pojke, som sagt den finaste jag vet. Men han är sjuk. Det är inte roligt, för jag saknar honom så otroligt mycket liksom i överflöd! 
Men istället idag så kommer min fina halvsyster hit, det kommer bli mysigt.
Och ikväll så skall jag färga håret igen! Har nog färgat håret 4 gånger under bara detta lovet! det är inte okej...
Men hoppas det blir sista gången ikväll!
Känner sig lite ensam just nu när en av dom finaste flickorna i världen åkt hem.
Så för första gången på typ sjukt länge så myser jag faktiskt lite med hunden, trotts att han inte är så mysig..


peace and love
 
HAHA tittade igenom mina bilder och hittar denna, den är från i sommras när jag var med steffie och vi red och ah det är faktiskt jag som sitter på hästen, väldigt otjusig bild. men lite mysig för att det är sommar och fina minnen! Lite random bild till lite random text, funkar utmärkt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar